روغن موی عسل گیسو
روغن موی عسل گیسو
روغن موی عسل گیسو
روغن موی عسل گیسو

روغن موی عسل گیسو

سایز مینی

وضعیت کالا: اتمام موجودی
ارسال

ارسال سریع

اصالت

اصالت کالا

ضمانت تعویض

ضمانت تعویض کالا

تماس

تماس با ما

توضیحات کامل

روغن موی گیسو، یک محصول با چندین خاصیت و تولید کشور هلند است. شما با مصرف این روغن که ماده اولیه آن عسل است می توانید موهای اسیب دیده تان را ترمیم کرده و موجب درخشش و مقاوم سازی ساقه موهایتان شوید. برای این منظور صرف نظر از اینکه موی شما چه جنسی دارد ( خشک یا چرب ) کافی است پس از هربار استحمام و هر شب قبل از خواب موهایتان را با آن ماساژ دهید.تاثیرات این محصول از همان بار اول قابل ملاحظه خواهد بود.

عسل یک ماده مرطوب کننده طبیعی است که موهای خشک و آسیب دیده را مرطوب و بازسازی می کند. علاوه بر این این محصول  سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی ، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان است و می تواند با تامین مواد مغذی مورد نیاز موی شما آن را براق و زیبا کند.

تذکر بسیار مهم: محصولات سلامت و بهداشتی موجود در سایت برای تشخیص، معالجه تخصصی و یا جلوگیری از بیماری نمی باشند و حتما قبل از مصرف باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید. محصولات سلامت و بهداشتی موجود در سایت صرفا مکمل بوده و نتایج فردی ممکن است متفاوت باشند.

مشخصات

روغن مو

حجم ۲۰ میلی لیتر
زمان و میزان مصرف پس از حمام و خشک کردن موهایتان از این روغن بزنید. برای بازسازی موهای اسیب دیده هر شب موهایتان را با این روغن ماساژ دهید.
مناسب برای بانوان
نظرها درباره کالا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند