شامپو بیوتین هیرتامین
شامپو بیوتین هیرتامین
شامپو بیوتین هیرتامین

شامپو بیوتین هیرتامین

ارسال

ارسال سریع

اصالت

اصالت کالا

ضمانت تعویض

ضمانت تعویض کالا

تماس

تماس با ما

توضیحات کامل

شامپو ضد ریزش Biotin هیرتامین، یک شامپو ملایم ولی قدرتمند بوده که پوست کف سر شما را سالم نگه می دارد. فرمولاسیون این شامپوی بی نظیر به گونه ای طراحی شده که رشد مو را به حد مطلوبی رسانده و از موها در برابر آسیب های روزانه محافظت می کند. همچنین شامپو Biotin هیرتامین از شکستگی موها جلوگیری کرده و سبب تقویت و ضخیم شدن تارهای مو از ریشه تا نوک آن می شود.

این شامپو سبب افزایش گردش خون پوست کف سر شده و به همین جهت، از ریزش مو جلوگیری کرده و سبب رشد آن نیز می شود. ترکیبات آن به گونه ای است که پوست کف سر را التیام می بخشد و استرس های اکسیداتیو را کاهش می دهد. این محصول برای بانوان و آقایان با انواع مو مناسب بوده، موها را به خوبی نرم کرده و درخشش طبیعی به آنها می بخشد. شامپو ضد ریزش Biotin هیرتامین مناسب برای استفاده روزانه، فاقد پارابن، سولفات و فتالات بوده و برای موهای رنگ شده و کراتین شده نیز قابل مناسب است. همچنین فاقد گلوتن و تست حیوانی(Cruelty Free) می باشد.

ترکیبات اصلی این محصول:

بیوتین:

افزایش رشد و ضخامت مو

پرو ویتامین B5:

جلوگیری از شکنندگی و افزایش درخشش طبیعی مو

زردچوبه:

ضد التهابی و کاهش ریزش مو

روغن نعنا فلفلی:

تحریک به رشد موهای جدید

عصاره آلوئه ورا:

رطوبت رسانی و درخشش طبیعی موها

تذکر بسیار مهم: محصولات سلامت و بهداشتی موجود در سایت برای تشخیص، معالجه تخصصی و یا جلوگیری از بیماری نمی باشند و حتما قبل از مصرف باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید. محصولات سلامت و بهداشتی موجود در سایت صرفا مکمل بوده و نتایج فردی ممکن است متفاوت باشند.

مشخصات

شامپو مو

حجم ۲۰۷ میلی لیتر
زمان و میزان مصرف مقدار مناسبی از محصول را به موی خیس زده و روی کف سر ماساژ دهید تا کف کند. سپس آبکشی نمایید و در صورت نیاز، تکرار کنید. برای نتیجه بهتر، از نرم کننده Biotin هیرتامین نیز استفاده نمایید.
مناسب برای یونی سکس
نظرها درباره کالا
نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند